HEROESxOFxTURKEY

Mars'ın En Eski ve En İyi Guildine Hoş Geldiniz.
 
AnasayfaGuild Kayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Oyunun Karakterleri (Çarları)

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
HardCoreKaan
Forum Admin
Forum Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 86
Kayıt tarihi : 12/04/09
Yaş : 28
Nerden : İstanbul Nişantaşı

MesajKonu: Oyunun Karakterleri (Çarları)   Ptsi Nis. 13, 2009 8:59 pm

1-Warior:Rakipsiz Güç Sahibi En Iyi Erkek Savasçi


Nevarethian’lardan miras olarak kalmis “Authentic Six"
olarak bilinen 6 tane dövüs skill’i vardir. “Authentic Six" nin
arasinda yer alan “Warrior”, “Blader” ve “Wizard” skill’leri
Honorable Age, Navareth Exodus’tan önce ortaya çikmistir.
Efsaneye göre, Core Teknolojisinin en basarili oldugu dönemde,
yüzlerce grup özgün skill’lerini çalisiyor ve gelistiriyorlardi.
Bununla birlikte, bugünkü skill’ler Nevareth Exodus’un hayatta kalma
ilmini esas alan 7 Sage’nin ilk jenerasyonu tarafindan gelistirilmistir.


“Warrior”lar “Güç”ün ilk seklini miras alanlardir. Gücü ustaca idare
etmekten ziyade fiziksel kuvvetlerini gelistirmek için kullandilar.
Bu nedenle bir Warrior olmak digerlerinden daha fazla fiziksel
güç gerektirir


Fiziksel kuvvete teknik ve hizdan daha çok önem verdikleri için savaslari daha heyecanli ve dinamik olur. Aksine, gücü ustaca idare etme anlayislari sinirlidir, bu nedenle çalismalarinda zekaya öncelik vermezler.


Bununlar birlikte, tecrübeli Warrior’lar gizli skill’lerini kullanarak Berserker Warrior olurlar ve ruhani deneyim yasayarak Astral Weapon’lari elde ederler.


Zırh:Armour Set Silah:Great Sword/Daikatana


2-Blader:Ölümcül Silah Ustasi, En Hizli Çift Kiliç Kullanicisi


Blader’lar, Nevareth Exodus döneminden miras kalma
“Gücün ikinci sekli” konusunda uzmanlasmislardir.
Sage Tower’a göre, Blader skill’leri bir dogu ülkesi
olan Lost Age’de kullanilan bir askeri sanattan meydana
gelmisltir ve bu savas sanati Honorable Age zamaninda
bulunmus ve gelistirilmistir. 7 Sage’nin ilk jenerasyonu
bugünkü Blader skill’lerini gelistirmislerdir.


Çalismalari fiziksel güç kullanarak skill’leri azami
dereceye çikarmak üzerine kurulmustur, ve yikici güce
agirlik vermek yerine büyüleyici teknik ve hizlarina
önem verirler. Önceleri, çesitli silahlar kullanirlardi,
fakat skill’lerini en iyi gösterebilecekleri aletlerin çift
kiliçlar olduklarinin farkina vardilar. O zamandan beri,
öncelikli silahlari olarak tek veya çift kiliç kullanirlar ve
Huan kitasindan “Martial Suit Set” gibi hafif bir zirhi da
hizlari için kullanirlar.


Tipki Warriorlar gibi Blader’lar da güç konusunda sinirli bir bilgiye sahiptirler, ve bu yüzden zeka gerektiren gücün ilmini ögrenmektense, onu fiziksel kuvvet ve çeviklik elde etmek için kullanirlar.


Tecrübeli Blader’lar çevikliklerini arttirarak birçok [doppelgangers] yaratabilirler ve düsmanlarini Astral Weapon kullanarak ani bir sekilde öldürebilirler.


Zırh:Martial Set Silah:Blade/Katana


3-Wizard:En Iyi Yok Edici, Gücün Hükümdari


Wizard’lar Honorable döneminden miras kalma
“Gücün son sekli” konusunda uzmanlasmislardir. Fiziksel
zaaflarini kapatmak için Gücü beceriyle kullanirlar.


Tipki kiliç skill’leri gibi, büyü skill’leri de Lost Age döneminde
meydana gelmistir, fakat efsaneye göre ilk büyü skill’leri
Honorable Age döneminde ilan edilmis, 7 Sage’ler ise
bu skill’lerin bugünkü hallerini almasini saglamislardir.
Nasil ki kiliç skill’leri gücü fiziksel çevikligi ve yikici
kuvveti arttirmak için kullaniyorsa, büyü skill’leri sadece
bir savas yöntemi olarak kullanilmazlar. Bunun yaninda Gücü
bir bilim olarak kullanarak dissal güçler ile kuvvetli bir
enerji yaratir.


Nevareth’in eski dönemlerinde, Honorable Age döneminden kalma “Force Stick” isimli bir güç denetleyicisi kullanirlardi, fakat Core Teknolojisinin gelismesiyle birlikte “Orb” isimli daha saldirgan bir güç denetleyicisi kullanmaya basladilar.


Orb tek ellidir, böylece Wizard’lar iki eline birer tane alarak güçlerini iki katina çikarabilirler. Ayrica bu sayede ayni anda birçok büyü kullanabilirler.


Wizard, Gücü iyi bir sekilde kontrol edebilmek için zekasina çok deger verir. Ayni zamanda, fiziksel güce ve çeviklige sahip degiller. Bu yüzden Martial Suit Set gibi hafif zirhlari tercih ederler. Dogrulanmayan teoriye göre dissal güçlerle yakin temastan korudugu için madeni zirhlardan kaçinirlar.


Tecrübeli Wizard’lar ayni zamanda çoklu büyü becerileri kullanabilirler ve sadece tek bir büyü ile inanilmaz zarar verebilirler.


Zırh:Martial Set Silah:Orb/Crystal


4-Force Archer:Nisanci, Rüzgari Delen Ölümcül Gücü Atesler


Authentic Six’in içinden “Force Archer, “Force Shielder”
ve “Froce Blader” diger üç skill’ler gibi Sage Tower’dan
meydan gelmemislerdir. Exodus Nevareth’tan beri yüzyildan
uzun bir sürede bagimsiz olarak gelismislerdir.
Eskiden “Force Handler”a bagliyken artik zamanla 6
asil skill’lein bir parçasi oldular.


3 savas skill’inin arasindan “Force Archer”lar Wizard
grubundan türemistir. . Uzun menzilli büyülerin potansiyelini
fark ettiler, bu büyüleri güçlendirmek için çaba sarf ettiler.
“Force Handler”lar arasindaki yaygin kani uzaklik ve
konum ile konum ve gücün ters orantili oldugudur.


Force Archer skill’lerinin yaraticilari yer ve kuvvetten çok
mesafe ve hizdan etkilenmislerdirler. Force Archer’lar için siddetli
uzun menzilli saldiri skill’lerini kesfettiler ve Wizard’in “Orb”unun gelismis versiyonu olan “Crystal”leri yarattilar. Bu “Crystal”ler gücün siddetini arttirmaktan çok onu kontrol altina almayi saglar. Bu muhtesem icat, baska bir icat olan “Astral Bow”un dogusunu sagladi. “Astral Bow” uzun menzilli atislarda güç kaybinin önlenmesini saglar, güç kontrolünü sagladigi gibi ayni zamanda saldiri zamanini gelistirir. Sonra, “Astral Weapon”larin olusmasina ön ayak oldular. Crystal’lere hakim olmak, asgari derecede fiziksel kuvvet ve çeviklik gerektirir.


Forcer Archer’lar essiz savas stillerinden dolayi, diger siniflar ile karsilastirildiginda pek fazla hareket etmezler, Pastur kitasindan gelme hafif zirhlara nazaran agir sayilan “Battle Suit Set” tarzi zirh giyerler.


Tecrübeli Force Archer’lar hizli uzun menzilli saldirilarda bulunabilirler ve güç kontrolünde uzman bir seviyeye ulastiklarinda uzun mesafeden tek bir atis ile öldürücü vurus yapabilirler.


Zırh:Battle Set Silah:Crystal/Orb


5-Force Shielder:Gücü Digerlerine Kalkan Olarak Kullanan Sadik Savasçi


“Crystal”in icadi güç kontrolünde baska bir olanak yaratti.
Force Shielder’lar, Force Archer'larinin Astral Bow’un genis alandaki
güç kontrolünü etkili bir sekilde destekledigini fark ettiler ve bu
nedenle düsmanlara saldirirken gücün dagilmamasi için gücü “Crystal”in
etrafinda tam olarak nasil yogunlastirabileceklerini çalistilar ve bunun
sonucunda Astral Shield’i yarattilar.


Astral Shield’in yaratilmasi Nevarethian zirhi tarihinde yeni bir sayfa açti.
Astral Shield öyle yüksek savunma gücüne sahip ki ayni zamanda saldiri
amacina da hizmet edebilir. Kavga etmek ve savunma yapmak için daha
iyi bir yola çaresizce ihtiyaç duyan Warrior ve Blader’lar, Force Shielder
oldular. Onlar kendilerine özgü bir savas stili olusturmanin yaninda güçlü
savunma istediler. Böylece, Astral Shield’i tasirken Warrior's
Armor Suit gibi en agir zirhi kullanmaya basladilar.


Force Shielder’lar dar alan güç kontrolünde uzmandirlar ki bu da genis alan saldirilari yapamazlar demektir. Ancak, vücutlarinin yakinlarindaki dis güçleri manipüle ederek saldiri güçlerini arttiran destekleyici büyüleri gelistirerek bu zayifliklarini kapatiyorlar. Bu da Wizard’in en güçlü becerisine karsilik gelen metotlaridir.


Bu devrimci icat Nevarethian savas stilinde bir dönüm noktasi olmustur. Force Shielder’lar gücü ustalikla kontrol etmek için gücü anlamanin yaninda, en güçlü ve de en agir olan zirh Armor Suit’i giymek, tasimak için fiziksel güçlerine çok fazla yatirim yapmalilar. Ayrica sadece tek-el kiliçlarini kullanabildiklerinden uygun vurus hizini dikkate almak zorundalar.


Tecrübeli Force Shielder’lar, Astral Shields’i manipüle etmek için çesitli yollar bilirler ve eger dar alan güç kontrolünde ustalastilarsa savunmalarini mükemmellestirebilirler.


Zırh:Armour Set Silah:Crystal/Blade


6-Force Blader:Kilici Güçle Alevlenen Kiliç Ustasi


Force Shielder’lardan sonra “Crystal”in bulunmasi ve
Force Archer’larin dogusu yeni bir bulusu ortaya çikarmistir.
Force Blader’lar neredeyse Force Shielder’larla ayni zamanda
olusturuldugu için, birçok ortak özellikleri vardir.
Nevareth’in ilk yillarindan itibaren kisa ve uzun mesafeli
savaslar için insanlar kiliç ve büyüyü kullanmayi istediler.


Fakat bunu yapmak, Force Shielder’lardan ve Force Blader’lardan
önce neredeyse imkansizdi. Ama bunlarin ortaya çikmasiyla insanlar
bu sihirli kiliç ustasini yani Force Blader’i incelemeye cesaretlendiler.


Baslangiçta Force Bladers’lar bir ellerinde kilici diger ellerinde de Güç
denetleyicisi kullaniyorlardi. Koruyucu Force Shielder’lar gibi olmayan
Force Blader’lar dogru saldirilar için çeviklige önen veriyorlar.
Ayni sebeple Armorsuit seti gibi Battlesuit setinden daha agir bir
zirh giyemezler. Ayrica Güç denetleyiciler için Güç denetleyicileri içinden
daha fazla yikici olan “Orb” kullanmayi tercih ederler.


Force Blader’lar hakkindaki arastirma Agility Force Blader’lari kurmak için verimli sonuçlar elde etmesine ragmen yeterli degildir. Agility Forceblader’larin kiliç skill’leri Blader’larinki kadar güçlü degildi ve sihir skill’leri Wizard’larin yada Force Archer’larinki kadar etkili degildi. Ayrica Force Shielder’lardaki gibi destek veren sihirli skill’leri gerçeklestiremiyorlardi. Bu yüzden güçlerini gelistirmek için baska bir yol bulmaliydilar. Uzun arastirmalardan sonra, kiliç ve büyü skill’lerini ayni anda kullanmanin bu zayifligi dengeleyecegini fark ettiler. Bu yüzden “magic sword skills” diye bilinen benzersiz savas becerilerini yarattilar. Bu Force Bladers’larin ve Magic Swordsmen’in kurulusudur.


Force Blader’lar kiliçla savunmada ve sihirde esit sekilde becerikli olmasi gerektigi için, onlarin uygulamalarini fiziksel güç ve zekada dengede tutmaya çalisirlar. Çok fazla Magic Sword skill’lerin olmamasina ragmen, Force Blader’lar hala birlesmis kiliç ve sihir yeteneklerini kullanabilirler. Deneyimli Force Blader’larin her olasi sihirli sözü kiliç yetenekleriyle birlestirebildikleri ve sihir ve kiliç becerilerini birlestirmeye hakim olarak daha fazla zarar verebildikleri söylenmektedir.


Zırh:Battle Set Silah:Orb/Katana


İşte Karakterler Seçim Sizin.


En son HardCoreKaan tarafından Ptsi Mayıs 11, 2009 10:06 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi (Sebep : Onurr un İsteği Üzerine)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://heroesofturkey.yetkinforum.net
onurr
Forum Guest
Forum Guest
avatar

Mesaj Sayısı : 3
Kayıt tarihi : 15/04/09
Nerden : Bursa

MesajKonu: Geri: Oyunun Karakterleri (Çarları)   Ptsi Mayıs 11, 2009 9:57 pm

cyclops Kaan 10 Number paylaşım fakat cok karmaşık olmuş biraz cyclops lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
HardCoreKaan
Forum Admin
Forum Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 86
Kayıt tarihi : 12/04/09
Yaş : 28
Nerden : İstanbul Nişantaşı

MesajKonu: Geri: Oyunun Karakterleri (Çarları)   Ptsi Mayıs 11, 2009 10:07 pm

Umarım daha az karmaşık olmuştur. rabbit
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://heroesofturkey.yetkinforum.net
 
Oyunun Karakterleri (Çarları)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
HEROESxOFxTURKEY :: Cabal Online İnGame İnfo-
Buraya geçin: